تجربه گرافی

تجربه نگاشت ها

تجربه گرافی

تجربه نگاشت ها

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

با سلام خدمت دوستان عزیز ، مقاله حاضر ترجمه ای است بر قسمت نخست مقاله ای با نام "آغاز راه دوچرخه سواری" که در سایت Rei.com منتشر شده و شامل نکاتی است که برای علاقه مندان به دوچرخه سواری که هنوز برای ورود به این دنیای زیبا و پرجاذبه اقدامی نکرده اند کاربردی خواهد بود.

خرافات 12 گانه دوچرخه سواری


  • امیر


یه نفر نوشته بود مردم اومده بودن تعزیه ، همین که نم نم بارون گرفت همه رفتن خونه هاشون حالا همینا تو سر خودشون میزنن و میگن یا لیتنا کنا معک. درباره اینکه بطور کلی اگر یه بار دیگه کربلا تکرار می شد چقدر از ماها تو لشگر امام حسین بودیم و چقدرمون تو لشگر یزید اصلا نمیخوام بحث کنم ، درباره اینکه همین الان امثال من با بعضی کاراشون آبروی شیعه رو می برن و بهونه برای طعن طاعنان میدن اصلا صحبتی نمیکنم، ولی دلم میخواد کمی صحبت کنم درباره اینکه آیا همین الان و همین امروز کربلا و عاشورا در متن زندگی ما جاری نیست؟

  • امیر

در آستانه محرم چند روزی رفتم پیش بچه هایی که کار فضاسازی مسجد دانشگاه رو برای شب های محرم انجام می دادن ، کارهایی مثل نصب پارچه و بنر ، آماده سازی وسایل صوتی و تمیز کردن مسجد و منم نگاهشون می کردم و خیلی تجربه های جالبی از این چند روز بدست آوردم.
  • امیر