تجربه گرافی

تجربه نگاشت ها

تجربه گرافی

تجربه نگاشت ها

روز عیــــدم رو چطوری شروع کردم؟

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

خب الحمد لله برای نماز عید که خواب موندم و کسی بیدارم نکرد خودشون رفتن مصــلی :(

 

لذا منم دوچرخه رو برداشتم و رفتم محله گردی 

 طعم عکاسی با موبایل اونم عکسای روزمره شبیه هیچ چیز دیگه نیست ، خیلی دوستش دارم :)

یه اتفاقی هم افتاد که همراه عکسش آخر پست نوشتم ، به ادامه مطلب مراجعه کنید











وقتی داشتم بر میگشتم سمت خونه دیدم داخل پارک یه نفر رو زمین دراز کشیده ، خیلی عجیب بود دمپایی هاش افتاده بود کنارش ، منم رفتم بالا سرش و اول یه عکس ازش گرفتم ! بعد فکر کردم نکنه اتفاقی براش افتاده باشه ، رفتم صداش کردم گفتم آقا آقا ! بنده خدا یهو پرید گفتم حالت خوبه؟ گفت آره ، گفتم چرا اینجا خوابیدی؟ گفت همینطوری میخواستم بشینم یکم ، منم گفتم خب پاشو برو رو نیمکت بشین بعد از کنارش بلند شدم و رفتم سوار دوچرخه بشم دوباره بهش گفتم خوبی آقا مطمئنی خوبی؟ گفت آره ممنون از لطفت !

خلاصه منم برگشتم خونه ولی به خودم گفتم کاش روز عیدی براش  یه آبمیوه ای چیزی می گرفتم ولی خب مغازه ای هم اون اطراف نبود !

نظرات (۵)

بعضی از عکسا هیچ مشخص نیس که با گوشی هسش
آفتابگردون رو دوس داشتم
...
عکس آخریه خیلی غمگین انگیزه :(
پاسخ:
ممنونم :)
  • دلتنگ گل نرگس
  • خیییییلى قشنگه...
    معلومه که از خبرنگاراى ماهر هستید...
    خیلى خوشم اومد...فک نمى کردم بشه از محیط اطراف عکس هااى به این قشنگى گرفت.حتما تمرین مى کنم.که عکساى خوبى بگیرم.
    اى واى نمازصبح روز عیدرو چرا خواب موندید؟؟؟
    پاسخ:

    من گدا و تمنای وصل او هیهات

    مگر به خواب ببینم خیال منظر دوست

    ---------------

    از چی معلومه؟؟؟؟

  • دلتنگ گل نرگس
  • از عکس ها وسوژهاى جذابتون.
    پاسخ:
    آها
    نه بابا از بیکاریه
    شما جدی نگیرین
    وای مصلی رو از دست دادید؟؟
    چه حیف!!!

    پاسخ:
    بله واقعا حیف شد
  • باران لاهیجی
  • چه عکسای زیبایی
    خصوصا افتابگردون و دوچرخه:)
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی